PIELĘGNACJA: ŻEL DO TWARZY- POLKA BY OCEANIC


Hejka💙

Dzisiejszy kosmetyk przedstawiam wam tylko po to aby pokazać jaki to bubel.
Jest to żel do twarzy marki Polka by Oceanic.

Ostatni skończył mi się mój żel do twarzy. Jak wiecie ze względu na sytuacje zakupy trzeba robić szybko i bez zastanawiania się. Weszłam więc do Rossmana, wzięłam pierwszy lepszy żel i tyle.
Marki nie znam, na potrzeby posta zorientowałam się, że mają w Rossmanie dużą gamę produktów do pielęgnacji.

Żel do twarzy-owies
Żel do twarzy Polka
Źródło: Monika Nowak
                                                               
Mimo, że nie używam tego kosmetyku długo, mogę coś o nim powiedzieć. Żel ten ma oczyszczać skórę z makijażu i innych zabrudzeń, a także przywrócić jej komfort i odświeżenie. A wszystko to dzięki filmotwórczym 🙀💁 działaniu owsa. Założenie może i dobre, wiecie polska firma, sprawdzone składniki pozyskiwane z lokalnych źródeł naszego kraju. Ale po drodze coś poszło nie tak. Przynajmniej w tym żelu. W teorii przeznaczony jest do każdego rodzaju cery. Opakowanie ma 150 ml.

Oczyszczający żel do twarzy
                                                                  Źródło: https://tiny.pl/7ql79

Moje doświadczenie z tym produktem nie jest miłe.  Po pierwsze pachnie bardzo mocno. Bardziej jak perfumy a nie żel. Chyba konwaliami. Według mnie za mocno jak na tego typu kosmetyk. Po drugie konsystencja. Kosmetyk jest rzadki i nie pieni się za dobrze. Ale to wszystko mogłabym mu wybaczyć. Jednak po kilku dniach używania moja skóra stała się bardzo sucha i ściągnięta. Nie tylko czułam tą suchość ale też widziałam na mojej twarzy. Ucierpiała nawet skóra powiek. Dodam, że wcześniej nie miałam takich problemów ze skóra. Żaden kosmetyk nie zrobił mi takiej krzywdy. Oczyszczenie faktycznie było ale chyba za mocne. Aż boje się testować inne ich kosmetyki 😰

Cena: 12 zł, można kupić na pewno w Rossmanie

Zalety:
- cena

Wady:
-zapach
-konsystencja
- wysuszenie skóry


Werdykt: #KIT

Lepiej nie kupujcie tego kosmetyku.
W komentarzach dajcie znać czy miałyście z nim do czynienia.
Dzięki za dziś 💋
Monia

Komentarze

Popularne posty