MAKIJAŻ - TRADYCYJNA HENNA DO BRWI DELIA

Cześć 😉
Dzisiaj zajmiemy się recenzją tradycyjnej henny do brwi marki Delia, którą znalazłam podczas porządków w kosmetyczce i postanowiłam ją przetestować. Mam bardzo ciemne włosy, więc kupując ją wybrałam odcień 1.0 czyli czarny. Czy działa? Sprawdźmy...

Tradycyjna henna do brwi Delia
źródło: Dominika Lasoń

Dostępność i cena

Ja zakupiłam ją w Rossmannie, w sumie przypadkiem podczas zakupów, ale można ją dostać w praktycznie każdej mniejszej, lokalnej drogerii. Dostępna jest także na wielu stronach internetowych oferujących kosmetyki. Jej cena to około 3 złote, więc praktycznie nic.

Stosowanie i efekt

Producent zaleca wykonanie próby uczuleniowej przed zastosowaniem, a gdy nie będzie żadnych niepożądanych efektów dopiero wykonanie jej na brwiach. Należy nałożyć ją np. patyczkiem kosmetycznym lub innym precyzyjnym przyrządem na brwi zaraz po tym jak przygotujemy mieszankę. Barwienie powinno trwać od 5 do 10 minut, w zależności od tego jaki efekt chcemy uzyskać. Po upływie ustalonego czasu zmyć wodą z mydłem.
Ja trzymałam 10 minut. Po zmyciu brwi były wyraźnie przyciemnione, jednak był to kolor szczerze powiedziawszy nieładny. Brwi miały faktycznie czarny odcień, ale wybijał się też nieestetyczny granat, który wyglądał sztucznie. Dla mnie duży minus.

Trwałość

Producent obiecuje, że brwi będą zabarwione aż 14 dni. U mnie straciły kolor po 3. Jest to spora różnica między obietnicą na opakowaniu, a faktycznym efektem.

Kolory

Seria oferuje 3 różne odcienie, a każda z nas powinna znaleźć w nich odpowiedni dla siebie. Dla mnie to trochę mało, gdyż np. kobiety o zimnej karnacji nie będą usatysfakcjonowane - wszystkie odcienie są finalnie ciepłe, a brąz odbarwia się wręcz w odcienie rudego. 

Kolory tradycyjnej henny do brwi Delia
źródło: http://www.delia.pl/produkty/henna-tradycyjna-do-brwi/

Podsumujmy...


Zalety:
  • niska cena
Wady: 
  • kolory
  • efekt
  • trwałość

Osobiście nie kupię jej już drugi raz. Nie mogę jej polecić, bo sama nie jestem zadowolona z efektu jaki dzięki niej otrzymałam. Uważam, że przy dostępnej już w większości salonów hennie Nikk Mole czy bardzo popularnym makijażu permanentnym zwykła henna jest już przeżytkiem. Nie daje nam ona żadnej oszczędności czasu, bo zmywa się po zaledwie kilku dniach, a w dodatku efekt jest nie taki jak zamierzony - już lepiej poświęcić kilka minut codziennie i malować brwi innym produktem, ale przynajmniej być zadowolonym. Pamiętajmy, brwi to oprawa oczu, muszą być perfekcyjne.

Werdykt: #KIT ❌


Zapraszam na nasz Instagram, by śledzić nasze poczynania i mieć możliwość proponowania kolejnych produktów poddanych recenzji.

Do usłyszenia w przyszłym tygodniu,
Domi




Komentarze

Popularne posty