PIELĘGNACJA: FLUFF SUPERFOOD- ANTYCELLULITOWA ŚMIETANKA DO CIAŁA

Witajcie 😘

Jak wam mija majówka? Mam nadzieje, że jesteście bezpieczni i zdrowi. 💜💙

Dziś, jak co piątek post pielęgnacyjny.

Ostatnio mam szczęście do nowości z Rossmanna. Tym razem w oko wpadła mi firma Fluffy Superfood. W ofercie posiadają oni balsamy do ciała w różnych ciekawych formach i wielu wersjach zapachowych (owocowych) oraz kremy do rąk. Kosmetyki są naturalne, wegańskie i nietestowane na zwierzętach. Jak dla mnie bardzo ciekawa firma i innowacyjne podejście do kosmetyków.

Ja skusiłam się na śmietankę do ciała. Wersji zapachowych jest trzy. Śliwka w czekoladzie, mandarynka i brzoskwinia z karmelem. Brzmi smakowicie….😋



Śmietanka do ciała Fluff Superfood
Śmietanka do ciała

Źródło: Monika Nowak

Moja jest mandarynkowa i ponoć ma mieć działanie antycellulitowe. Zapach jest nawet okej, trochę chemiczny i dość mocny. Pozostaje na skórze przez jakiś czas, więc jeśli ktoś nie lubi owocowych zapachów to nie polecam. Kusi mnie jeszcze ta śliwka z czekoladą…💕
Tyle o zapachu. Teraz działanie. Śmietanka zawiera ekstrakt z grejpfruta i olej z orzechów makadamia. Produkt powinien pomagać w pozbyciu się cellulitu, intensywnie ujędrnić skórę i pozostawić ją nawilżoną. Jeśli chodzi o działanie antycellulitowe to w takie cuda nie wierze, tylko dieta i ćwiczenia pomogą.💪 Natomiast z efektem nawilżenia i ujędrnienia po zastosowaniu kosmetyku się zgadzam. Balsam jest bardzo gęsty i tłusty, pozostawia na skórze wyraźną powłokę. Wydaje mi się, że to uczucie napięcia i ujędrnienia skóry powoduje właśnie ta konsystencja. Trochę ciężko się go rozprowadza, trzeba się namęczyć, ale źle nie jest.
Krem ma kolor intensywnie różowy, co jest nawet ciekawe.💗 Po rozsmarowaniu oczywiście robi się biały.


Fluff Superfood śmietanka do ciała
Body cream Fluff Superfood

Źródło: Monika Nowak

Opakowanie zawiera 150 ml produktu, więc trochę mało jak na balsam. Dodatkowo przez tą konsystencję wydaje mi się on być bardzo niewydajny.
Cena: około 13 zł- wydaje mi się, że jak za tą cenę warto wypróbować

Zalety:
- produkt naturalny i wegański
-zapach
-działanie ujędrniające i nawilżające
-cena

Wady:
-konsystencja
-niewydajny

Werdykt: #HIT

Na dziś to tyle.
Dajcie znać w komentarzach, co sądzicie o produkcie i czy mam wypróbować inne kosmetyki z tej firmy. Balsam pod prysznic brzmi bardzo obiecująco.😍
Dzięki i do zobaczenia 🙋

Monia

Komentarze

Popularne posty