PIELĘGNACJA: AVON TRUE AGELESS


Witajcie 💋

Dziś przychodzę do was z recenzją kremu do twarzy marki Avon. Jest to moja pierwsza styczność z kremami do twarzy tej marki. Używam go już od jakiś dwóch tygodni i jestem miło zaskoczona. 

Opis produktu

Krem Avon True Ageless zawiera mikrokapsułki antyoksydantów. Jest to krem na dzień. Zawiera filtr słoneczny SPF 30. Rewitalizuje skórę oraz chroni ją przed wolnymi rodnikami i promieniowaniem UV. Przeznaczony jest do pielęgnacji każdego rodzaju skóry. Formuła z olejkiem marula i witaminą E ma wzmacniać skórę, przywracać jej młodszy wygląd i chronić przed szkodliwym działaniem środowiska. Produkt jest testowany dermatologicznie.




Działanie

Dotychczas uważałam, że działanie przeciwzmarszczkowe nie jest jeszcze dla mnie. Jednak po przetestowaniu tego kremu zmieniłam zdanie. Nawilża on skórę twarzy, pozostawiając na niej powłokę, która chroni przed promieniami słonecznymi. Jest to ogromna zaleta tego kosmetyku, ponieważ nie musimy nakładać na twarz osobnego filtra. Ochrona przeciwsłoneczna jest bardzo ważna, aby w przyszłości nie mieć problemów z przebarwieniami i większymi zmarszczkami. Filtr SPF 30 to jak dla mnie wysoki filtr i dobrze zabezpiecza. Skóra po użyciu kremu jest błyszcząca, jednak mi to nie przeszkadza. Jest to taki zdrowy blask. Krem szybko się wchłania. Dobrze sprawdza się również, jako baza pod makijaż, który po tym kremie dobrze się trzyma i nie waży.

Konsystencja i zapach

Krem w sobie ma drobinki (mikrokapsułki), które po nałożeniu na skórę się łatwo rozpuszczają. Jest gęsty a dzięki temu wydajny. Troszkę produktu wystarczy, aby pokryć całą twarz. Pachnie bardzo przyjemnie i delikatnie.


Krem do twarzy Avon
Mikrokapsułki zawarte w kremie
Źródło: Monika Nowak


Opakowanie

Pojemność kremu to 50 ml. Jak pisałam wyżej jest on wydajny.  Kosmetyk zamknięty jest w szklanym słoiczku. Ładnie się to prezentuje, jednak wydobywanie produktu zwłaszcza z długimi paznokciami bywa kłopotliwe.

Cena

Ja swój kupiłam na promocji, która była w ostatnim katalogu Avonu. Kosztował on 15 zł. Teraz można dostać go na stronie online Avonu za 40 zł.

Produkt ma jeszcze swojego kolegę w postaci żelowej maski na noc. Chyba na niego też się skuszę.

Zalety:

-filtr SPF 30
-zapach
-konsystencja
-zdrowy blask skóry po nałożeniu produktu
-nawilżenie


Wady:

-opakowanie

Werdykt: #HIT


Dzięki za dziś😘
Do zobaczenia za tydzień 🙋
Monia

Komentarze

Popularne posty