PIELĘGNACJA: MASECZKI DO TWARZY MARKI CIEN


Cześć 😘

Dziś na tapetę bierzemy maseczki do twarzy marki Cien.


Marka ta dostępna jest w sieci sklepów Lidl. Cien posiada różne produkty do pielęgnacji. Kto wie może w następnych postach napiszę jeszcze o jakimś…😊

Maseczki występują w czterech wariantach:  oczyszczająco- nawilżająca, detoksykująca, odmładzająca, oraz nawilżająca.

Maseczki Cien
Maseczki Cien
Źródło: Monika Nowak
                                                            
Osobiście używałam dwóch pierwszych więc na ich temat mogę się wypowiedzieć.

Pierwsza oczyszczająco- nawilżająca z zieloną glinką, ekstraktem z ryżu oraz japońską matchą. Ma dogłębnie oczyszczać skórę, poprawiać jej koloryt, matować i zmniejszać widoczność porów.
Po jej użyciu czułam nawilżenie, twarz była miękka w dotyku i oczyszczona. Maseczka jest dobra, idealna jako dodatek do codziennej pielęgnacji twarzy.



Maseczka detoksykująca z aktywnym węglem to maseczka typu peel-off. Producent obiecuje doskonale oczyszczoną skórę, zmniejszoną ilość sebum i mniejszą widoczność porów.
Według mnie maseczka ta podobna jest do wszystkich koreańskich typu Pilaten. Po jej zastosowaniu moja skóra była gładka i czułam dogłębne oczyszczenie. Ładnie pachnie co jest rzadkie przy tego typu maseczkach. Szybko zastyga i łatwo ściąga z twarzy. Jak dla mnie bardzo dobry zamiennik znanych koreańskich maseczek a na pewno dużo lepiej dostępny. 
Rada co do maseczek peel –off : nie używajcie ich podczas kąpieli, ponieważ duża wilgoć powoduje, że zastygają dwa razy dłużej, przez co człowiek zaczyna się denerwować 😤😥😜

Maseczka detoksykująca Cien
Maseczka detoksykująca
Źródło: Monika Nowak
                                                             

Trzecia maseczka z tej serii to maseczka nawilżająca z witaminami C, E i F. Obiecuje przywrócenie odpowiedniego poziomu nawodnienia, zapobieganie utracie wody z naskórka a także zredukowanie szorstkości skóry .
Jej jeszcze nie używałam. Chyba dlatego, że nie lubię maseczek, które pozostawia się na skórze zamiast zmycia po określonym czasie.

Maseczka nawilżająca Cien
Maseczka nawilżająca
Źródło: Monika Nowak
                                                               

Ostatnia to maseczka odmładzająca z ceramidami. Podobno gwarantuje zmniejszenie widoczności zmarszczek, poprawę kolorytu skóry i rozświetlenie cery.
Jej też nie używałam bo na razie nie czuje potrzeby odmłodzenia ale kto wie ile to jeszcze potrwa 😅

Maseczka odmładzająca Cien
Maseczka odmładzająca
Źródło: Monika Nowak
                                                                 

Cena:  każda z nich kosztuje 99 groszy. 😍😮

Zalety:
-dostępność
- zapach
-działanie zgodnie z obietnicami
-cena
- nie uczulają (przynajmniej mnie)

Wady: brak

Werdykt: #HIT 


To już tyle na dziś.
Do zobaczenia za tydzień 🙋
Monia

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty